c h r o n o g r a f o s

Ενα blog που δεν θα γινει ποτε πολιτικο βημα κανενος!Σας ευχαριστω που επισκευθηκατε την σελιδα μου.Τα σχολια και τα κειμενα μου ειναι απο μια πραγματικοτητα οπως την βλεπουν τα ματια μου!Εξαλου η ομορφια αναγνωριζεται απο αυτους που την βλεπουν!



Τετάρτη 22 Απριλίου 2009

Το βραβειο που τους αξιζει


Έπειτα από μια σειρά έργων,κοινωνικής,πολιτιστικής,επικοινωνιακής πολιτικής,που μας επιφύλαξαν,οι 300 άρχοντες της χώρας μας,που μόνο καλύτερη Ζωή μας κέρασαν,και που όλα έγιναν για το καλό μας ..τους απονέμω το βραβείο Π@Π@ΡΙ@Ν που τους αξίζει!Αν και εφόσον προσπαθήσουν,να κάνουν τα πράγματα χειρότερα και του χρόνου ίσως το βραβείο μεγαλωσει.Γιατι για περισσότερο χάλι θέλει προσπάθεια!

4 σχόλια:

  1. το βραβειο σε εικονα δεν μας το δειχνεις !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @φιλε μου Σπυρο το βραβειο το εστειλα και με εικονα μαλλον δεν το ελαβες,αλλα στην αναρτηση μου δεσποζει κανονικα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. TELIKA TO PIRANE OI EMEIS 8A TO PAROUME KAI PALI-KALHMERA APO TO MONAXO

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @molemou-Φιλε μου το βραβειο ειναι αποκλειστικα δικο τους!Δυστηχως για μας,ειναι η φωτο σε παλια μου αναρτηση στο..'κερναει το κρατος'!Τα φιλια μου στο Μοναχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Kavala

Kavala