c h r o n o g r a f o s

Ενα blog που δεν θα γινει ποτε πολιτικο βημα κανενος!Σας ευχαριστω που επισκευθηκατε την σελιδα μου.Τα σχολια και τα κειμενα μου ειναι απο μια πραγματικοτητα οπως την βλεπουν τα ματια μου!Εξαλου η ομορφια αναγνωριζεται απο αυτους που την βλεπουν!



Τετάρτη 24 Ιουνίου 2009

Ειστε Καλτσες!!!


Κύριοι της πολιτικής δεν σας απορρίπτω απλώς σας καταδικάζω για συγκαλύψεις,για κλοπές Εθνικού πλούτου,σας κατηγορώ ότι γίνεστε σαρκοφάγοι προκειμένου να αυξήσετε τα τετραγωνικά σας της θέσεις σας,και τα βιβλιάρια σας.Σας επιρρίπτω ευθύνες που με τους σχεδιασμούς σας αλλά και με τους ανασχηματισμούς σας,χέρι χέρι με την κοιλιοδουλια σας οδηγησατε το κράτος ΥΠΟ του ΜΗΔΕΝΟΣ!Μου μυρίζετε όλοι σας..είστε Κάλτσες,Κομοδινοντουλαπα έτοιμα για καταστροφή,Ελαττωματικά προϊόντα!Και που να σας πετάξουμε..πρέπει να σας κάψουμε για να μην επαναλειτουργησετε ποτέ!Την Ελλάδα πρέπει να την οδηγεί μια νέα πολιτική με νέα μυαλά,νέους ανθρώπους,Δίκαιους χαρισματικούς,Φυτουλες γνώσεων και τίμιους,που να εφαρμόζουν τους νόμους της αρχές και να είναι λάτρες του ελληνισμού στην πράξη,και όχι στα θα και το πολύ μπλα μπλα.Και τέτοιοι υπάρχουν πολλοί και σήμερα είναι Άνεργοι τελειώσαν της σπουδές και δεν τους βάζει το σύστημα πουθενά,ενώ αυτά τα παιδιά θα έπρεπε να κυβερνούν και όχι τα ραμολιμέντα της βουλης.Τι πρέπει να γεράσουνε και αυτά να μάθουν από κομπίνες για να βρουν δουλειά;

6 σχόλια:

  1. Ελαττωματικά προϊόντα, δεν λές τίποτα...
    Να τους στείλουμε για ανακύκλωση όλους!

    Καλό Σ/Κ Σωκράτη μου:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ Ανεμοδουρα

    Οχι για ανακυκλωση υπαρχει κυνδινος να επαναλειτουργησουν!
    Στην πυρα γλυκια μου,στην πυρα!

    Καλο τετραημερο να εχεις:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΟΣΟ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΣΩΚΡΑΤΗ....ΒΡΕ ΑΥΤΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΞΗΛΩΜΑ ΚΑΙ ΚΑΨΙΜΟ ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ Ελλη μου
    παντα θα συμφωνουμε οσο η μυρωδια τους ειναι τοσο ασχημη και εντονη.
    Ευχαριστω για το σχολιο σου:))
    Τα φιλια μου και καλα να περνας:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Kavala

Kavala