c h r o n o g r a f o s

Ενα blog που δεν θα γινει ποτε πολιτικο βημα κανενος!Σας ευχαριστω που επισκευθηκατε την σελιδα μου.Τα σχολια και τα κειμενα μου ειναι απο μια πραγματικοτητα οπως την βλεπουν τα ματια μου!Εξαλου η ομορφια αναγνωριζεται απο αυτους που την βλεπουν!



Παρασκευή 8 Μαΐου 2009

Οι Πατερες που δεν εργαστηκαν ποτε


Πριν από τους Απατεώνες,υπήρχαν τα θύματα!Πριν από τους Πολιτικούς υπήρχαν οι Άνθρωποι!Όσο όμως και να προσπάθησαν δεν κατάφεραν να γίνουν σαν εμάς!
Και όμως τους δίναν την ψήφο τους οι γονείς μας,το ίδιο κάνουμε και εμείς!Αν μας έπιανε η ΑΓΟΡΑΝΟΜΊΑ θα μας έγραφε για ΛΗΓΜΈΝΑ!
Ληγμενοι Βουλευτές,ληγμενες σκέψεις και λέξεις,και τρέχουν να πουλήσουν τα τομάρια τους με πλαστικές προϋποθέσεις!Όπως για τον Έλληνα έρχεται πρώτος ο καφές,έτσι και η δημοσιότητα έρχεται πρώτη για τους βουλευτές!Ανθρωποειδή Αγύμναστα,άτολμα που ποτέ δεν δούλεψαν στη Ζωή τους και όμως τους αφήνουμε να ελέγχουν την ποιότητα Ζωής μας!Και σαν περάσουν λίγα χρόνια παίρνουν εφάπαξ,την σύνταξη την παχουλή,και δεν τους πιάνουνε οι Ερινύες που δεν πρόσφεραν ποτέ κοινωνική πολιτική,ούτε δικαιοσύνη και Τιμή!

2 σχόλια:

  1. Respect για την φωτό! Αν και στη θέση του Λεωνίδα θα άρμοζε περισσότερο το κεφάλι του Μητσοτάκη, του Καραμανλή, του Παπανδρέου, του Βαρβιτσιώτη, κλπ κλπ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @banou-Καλησπερα φιλε μου,δυστηχως δεν βρηκα φωτο/φια της Λερναιας υδρας,για να βαλω τουλαχιστον τα 9 κεφαλια που εχω υπ'οψιν μου!Σ'ευχαριστω που περασες και να εχεις ενα καλο Σαββατοβραδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Kavala

Kavala