c h r o n o g r a f o s

Ενα blog που δεν θα γινει ποτε πολιτικο βημα κανενος!Σας ευχαριστω που επισκευθηκατε την σελιδα μου.Τα σχολια και τα κειμενα μου ειναι απο μια πραγματικοτητα οπως την βλεπουν τα ματια μου!Εξαλου η ομορφια αναγνωριζεται απο αυτους που την βλεπουν!



Τετάρτη 28 Ιουλίου 2010

Ιστορίες Πολιτικών και Αιδοίου αξίζουν σε Ανθρώπους χωρίς Φαντασία!

Άνθρωποι,Δημόσιοι και Δημοσιογράφοι,Πολιτική και Ευρωπαϊκή,Άνθρωποι και Κτήνη,Τρόικες και μνημόνια,Αποφάσεις και Καταδίκες, Στυλιανιδηδες και Πάγκαλοι,Φορτηγά και Αεροπλάνα,Συνταξιούχοι και Φοιτητές,Υπάλληλοι και Μαγαζιά Κοσμικοί και Αυλικοί απ΄όλα έχει ο μπαχτσές των άκρων,κάποιοι τολμούν και άλλοι σιωπουν.Ελληνες Βολευτές και Βουλευτές,άλλοι ζουν με δανεικά και κάποιοι ζουν Βασιλικά,γονείς που σπουδάζουν παιδιά και άλλοι που έχουν απλώς τα παιδια.Ζουμε σε παρόν και νοσταλγούμε παρελθόν και το μέλλον φαντάζει απλώς τραγικό!Κροισσοι και κρίσεις,βλέμματα κουρασμένα και μάτια χορτασμένα,καλοκαίρι με ζέστη,φτώχεια και όποιος αντέξει,φωνές και απεργίες,στάχτες και δολοφονιες.Και όλα αυτά είναι ακόμη στην αρχή και όλα θα συμβούν δίνοντας μάχη με ψυχή.Η Ευτυχία έχει λείψει,οι πολιτικοί μας τα έχουν πρήξει Ειδήσεις,εξηγήσεις και όλοι μας ζητούν πληρωμές για να υπάρξουν λύσεις!Βαρέθηκα να υπαρχετε κουράστηκα φορολογικά μόνο εμάς να ψαχνετε.Μας έχετε γεμίσει μίσος,κοιτάξτε να βρείτε μόνοι σας της λύσεις μέσα από τα λάθη που εσείς έχετε οικοδομήσει,ο λαός δεν είναι πια χαζός μην περιμένετε επιβεβαίωση προσεχώς διότι θα' ρθει ανάποδα ο Ντουνιάς αν ξυπνήσει ο λαός μονομιας.Αποφαση Ζωής είναι να μην Αφήσουμε Εσάς που μας Τρώτε...να Χορτασετε!!

4 σχόλια:

  1. Σε διάβασα και μαύρισε η ψυχή μου.
    Καλά τα γράφεις αλλά με τόση απαισιοδοξία έψαχνα για ηρεμιστικά.
    Μήπως πρέπει να τα δείς και αλλιώς κοινώς....πάρτο αλλιώς γιατι δεν βγαίνει τίποτα
    να είμαστε μονίμως στις μαύρες μας.
    Καλή συνέχεια και δες τα όλα με περισσότερο χιούμορ.
    Σωζει ζωές το χιούμορ.
    Δες και εμένα στο blog μου τι κέφια εχω!
    Μες την καλή χαρά είμαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εχουμε και το ίδιο μωρό τραπέζι πίστα με το βαρύ σέρτικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. xristin
    Η ζωη τα εχει με τους τολμηρους...επιτρεψε μου να ανηκω σ αυτους και να συμφωνησω μαζι σου...οι μαυρες μερες μου ευτυχως κρατουν λιγο ,και οι καλυτεροτεροι ανηκουν στους φιλους μου!!!Καλο σαββατοκυριακο και...να τα λεμε..ε<:-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τι εγινε φιλε μου; περιμενω να γραψεις...καλα να περνας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Kavala

Kavala