c h r o n o g r a f o s

Ενα blog που δεν θα γινει ποτε πολιτικο βημα κανενος!Σας ευχαριστω που επισκευθηκατε την σελιδα μου.Τα σχολια και τα κειμενα μου ειναι απο μια πραγματικοτητα οπως την βλεπουν τα ματια μου!Εξαλου η ομορφια αναγνωριζεται απο αυτους που την βλεπουν!



Σάββατο 28 Μαρτίου 2009

Αληθεια η ψεμμα



Οι κυριες της ελλαδος που τοσα χρωστάμε σε'αυτες,κινδυνεύουν να μην βγουν σύνταξη ποτε!Φροντίζουν γι'αυτο,τα καλο-παιδα της βουλής,να δουλεύουν ωςτα 67!Μα καλα!!δεν τους γέννησαν ΜΑΝΕΣ ολους αυτους ??Εμφανίστηκε λοιπον γυναίκα αρχηγός κουκουλοφόρων στη θεσσ/νικη!Θα αρχίσουν παλι να σπάνε οι βιτρινες μονες τους,οπως οι ζαρντινιέρες που εχουν ποδια!Πολυ βρωμιά στα υπουργεία μας παιδια,σε λιγο θα μας βαζουνε να καθαρίζουμε και κατρουλια οι πολιτικοι γιατι θα πνίγουν στο τελος ολοι αυτοι!Ο καημενος ο λαος ειναι τοσο αγαθος,οταν στην καλπη θα βρεθει,κορωνα-γραμματα θα παιξει τη ζωη,και θα πει=αν μου κατσει κυβερνηση τιμια και σωστη,θα ειμαι ευτυχής πολυ,μα αν μου κάτσουν πάλι κλέφτες θα το ριξω στη φιλοσοφικη(κατι τετοιο ειχε πει και ο αρχαιος συνονόματος μου ΣΩΚΡΑΤΗΣ)Βεβαια υπαρχουν και αλλοι ποιο σωστοί που δεν ψηφίζουν ποτε!Εχουν αλλη φιλοσοφία όμως αυτοί!προτιμούν στο ψυγείο να έχουν ΧΟΙΡΙΝΟ παρα γουρούνια στη βουλή!Ομως παλι δεν πτοούνται οι πολιτικοί,παλι προσποιούνται τον ΟΡΓΑΣΜΌ!!!!γιατί?????νομίζουν οτι με ΝΟΙΑΖΕΙ???

8 σχόλια:

  1. Έτσι ακριβώς έχουν τα πράγματα...Αλλά γενικά σαν λαός έχουμε μνήμη χρυσόψαρου...Βρίζουμε 4 χρόνια και την κρίσιμη ώρα πάμε σαν υπνωτισμένοι και κάνουμε το ίδιο λάθος...
    Ο πληθυντικός εννοείται είναι πληθυντικός ευγενείας,για να εξηγούμε,εννοείται πως ΔΕΝ με περιλαμβάνει.
    Την καλησπέρα μου!
    Ωραίο μπλογκάκι,πλήρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @-musicgarden-δυστηχως αυτη ειναι η πραγματικοτητα!Σ'ευχαριστω,και καλο σου βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συμφωνώ με την musicgarden. Μνήμη χρυσόψαρου κάθε Έλληνας, και μαζοχιστικές τάσεις μαζί.
    Το βλέπει και ο πιο κουτός, την περίοδο των εκλογών. Δές τους κάτω απο τα μπαλκόνια, που πάν σαν χαϊβανάκια να ταϊστούν με χόρτο.. Ε λοιπόν, αυτοί φταίνε για το χάλι μας, όχι οι δήθεν ανίκανοι πολιτικοί. Φταίνε μονάχα οι ανίκανοι ψηφοφόροι, που καταστρέφουν την χώρα με τις πάντοτε λάθος επιλογές τους.
    Την καλησπέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ΑΑΤΟΝ-αγαπτε ΑΑΤΟΝ,γενικα οι ελληνες ειναι πολιτες της υπερβολης,οπου φασαρια,και μαζοχισμος,νατος και ο λαος(οπως ειπες)θα συμφωνισω μαζι σου για το οτι οι ψηφοφοροι φταινε για το χαλι μας,και θα προσθεσω,οτι και οι πολιτικοι,εκμεταλευονται εις βαρος μας της λαθος επιλογες!ισως ειναι και η αμοιβη της ηλιθιοτητας!σ'ευχαριστω φιλε μου για το σχολιο.καλη σου μερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σας
    ειναι η πρωτη μου φορα που παιρνω μεροςσε σηζητη,σχετικα με ολα αυτα που διαβασα πιο πανω,νομιζω οτι το μεγαλο λαθος για τις κυβερνησεις που βγαζουμε ειναι γιατι ψηφιζουμε οτι μας βολευει εμας και την οικογενεια μας κ επισης δεν αγαπαμε την χωρα μας κ ουτε την υποστιριζουμε να παει μπροστα,αυτα επι του παροντως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @-siboulis-καλως ηρθες στην παρεα μας,θα συμφωνησω οτι η αποφαση μας την ωρα της καλπης δειχνει οτι δεν αγαπαμε την χωρα μας,ομως στα χρονια μας(γνωμη μου ειναι) οτι λιγοι ειναι αυτοι που εχουν καποιο οφελος απο καποιο κομμα!Οι περισσοτεροι,ριχνουν την ψηφο,χωρις να τους νοιαζει αν θα στειλουν γενναια και τιμια ατομα στην εξουσια!Σ'ευχαριστω για το σχολιο σου,να εχεις ενα καλο βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αγαπητε chronografe
    επειδη ειμαι λιγο μεγαλη πολλες φορες χανομαι.ολο αυτον τον καιρο ημουν στα site που ασχολουντε με την κακομεταχειριση των ζωων και φροντιζα να μαζευω υπογραφες μηπως καταφερουμε κ'αλλαξουν οι συνθηκες προς το καλυτερο της ζωης τους.σχετικα με τις εκλογες εμεις οι πιο μεγαλοι ψηφιζουμε με το βολεμα,αντιλαμβανομαι ομως οτι οι νεοτεροι εχετε ιδανικα και οραματα για μια Ελλαδα οπως ηταν
    παλαιοτερα.καλο βραδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Qsiboulis-θα ηθελα να σας γνωστοποιησω οτι και οι νεοι ασχολουνται με τα ζωα,με την μονη διαφορα οτι εχουν 2 ποδια,και προσπαθουμε ολοι να φτιαξουμε μια κοινωνια καλυτερη χωρις αυτα!Σας ευχαριστω πολυ που περασατε και αφησατε αυτο το πολυ ενδιαφερον σχολιο σας.Με Εκτιμηση Σωκρατης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Kavala

Kavala