c h r o n o g r a f o s

Ενα blog που δεν θα γινει ποτε πολιτικο βημα κανενος!Σας ευχαριστω που επισκευθηκατε την σελιδα μου.Τα σχολια και τα κειμενα μου ειναι απο μια πραγματικοτητα οπως την βλεπουν τα ματια μου!Εξαλου η ομορφια αναγνωριζεται απο αυτους που την βλεπουν!



Πέμπτη 12 Μαρτίου 2009

Αποσυνθεση


΄Γιε μου..μου..δεν τον ακουσες τον δολιο σου πατερα,που σου ελεγε μερα με τη μερα,φυγε απ'την πολιτικη....γιε μου ελεγε ο Ανδρεας!!εφτασε 50 ετων ο γιος με το ονειρο να γινει πρωθυπουργος!ομως η πρωτια ανηκει,στον φιλοδοξο,φιλοζωο Κωστακη,που'χει μεγαλο στομαχακι,κι εχει μυαλο και AQ οπως του ψαριου!!εχουν μετατρεψει την πατριδα,σε χωρα διχως ελπιδα!!και τους ακουω στη βουλη να μαλωνουν ολοι μαζι,και να λενε μ α λ α κ ι ε ς ο λαος δεν ξεχνα,και μπλα-μπλα-μπλα,φτανει πια,και αλλα πολλα,τα ιδια και τα ιδια,βγαινει,κι οΚαρατζαφερης,και αλλοι αρρουραιοι,Παναγια μου παρ'τους μακρια να γλυτωσει η πατριδα και ολος ο ελληνικος ντουνιας!!μας εχουν φτασει σε ορια τρελλλα,και μας βλεπω ολους σε ιατρεια στην ουρα!!απ'την αλλη ειναι και η ελλας που χαρην αυτης δουλευουν τα κλεφτρονια καθε λογης,που καθε 7 λεπτα αρπαζουν απ'τα σπιτια,τα λιγοστα λεφτα,που με ιδρωτα μαζεψαν τα νοικοκυρια!!Ειναι ολοι τους κουφοι,στραβοι,ανεγκεφαλοι,χαζοι,και μας λενε για ελπιδα-μελλον,και πατριδα.με τετοιες βλασφημιες,μας κουραζουν τα μυαλα,καθημερινα τα παπαγαλακια που επρεπε να παιρνουν αντισυλληπτικα,να τελειωνει πια αυτο το ειδος και να ζησουν οι επομενες γενιες με ηθος!Ας νοικιασουν τη βουλη σε μια ΜΙG,Aνδρεας λεγεται και αυτος και ισως κανει καποια πραγματα αλλιως και μας παει ενα βημα μπρος!ομως του βγαζω το καπελο,που καταφερε με μιας να κανει στοχο τον κρατικο μας στολο!Αφου μας λειπει ο εγκεφαλος και δεν ψηφιζουμε αλλιως!!εεεε!!!δεν ειμαστε καλα,δεν εχουμε μυαλο,ειμαστε αρρωστοι στον τοπο αυτο??παμε τοσο καλα που κανουμε 2 βηματα μπρος και 3 πισω σταθερα!θρηνος και οργη μας διακατεχει τουτη τη στιγμη,για ολα αυτα που ζουμε,και μας πυροβολουν,με μαλακιες,με σχολια και καθε μεσον,ειναι προφανες οτι μετα απο δηλωσεις θα υπαρχουν πτωσεις και οργανωσεις και θα πεσουν και μολοτοφ,και ολοι θα τρεχουνε για μποτοξ!τους κατηγορω ολους αυτους που εχουν βουλιμια για εξουσια που η βεντετα τους χρονια πολλα κρατει και την πληρωνουμε ολοι μαζι!!τερμα πια οι ουτοπιες και τα ακατεργαστα ονειρα δεν υπαρχει η εικονα τους στο μυαλο μου πια!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Kavala

Kavala