c h r o n o g r a f o s

Ενα blog που δεν θα γινει ποτε πολιτικο βημα κανενος!Σας ευχαριστω που επισκευθηκατε την σελιδα μου.Τα σχολια και τα κειμενα μου ειναι απο μια πραγματικοτητα οπως την βλεπουν τα ματια μου!Εξαλου η ομορφια αναγνωριζεται απο αυτους που την βλεπουν!



Τρίτη 10 Μαρτίου 2009

δεν μας τα λες καλα ταρζαν

χαρηκα που αρχισε να φερνει στην εκπομπη του,αξιολογους πολιτες,γιατι μεχρι τωρα φιλοξενουσε αρκετα πολιτικα ζ ω α,και η ζουγκλα εμοιαζε με σ τ α υ λ ο!ομως...τοσα προβληματα στην ελλαδιτσα και 2 εκπομπες εγιναν για της μ ο ν τ ε λ ε ς,και τα drugs?που τις ποτιζουν και μετα κανουν οργια και της σκιζουν?και τι τον νοιαζει τον λαο,που πηραν τον δρομο αυτο?ας δουλεψουνε αλλου,να σπασουν και κανενα νυχι!αυτες λενε καλημερα το μεσημερι και καλησπερα στις 2 το βραδυ!και οσο για τα drugs?ειναι για αυτους που θελουν να τα πιουν!ευχομαι την πεμπτη να μην εχουμε 3 γυρο!!!keep walking

2 σχόλια:

  1. Καλημέρα και καλή εβδομάδα Σωκράτη μου.

    Κάνοντας την επίσκεψή μου στο ωραίο σου μπλογκόσπιτο, έπεσα τυχαία σε τούτη σου την ανάρτηση που ομολογουμένως μου είχε διαφύγει (οι καιροί γαρ δύσκολοι, χρόνος μηδέν!) Σου γράφω επειδή ήμουν εκεί -και βέβαια το ξέρεις, αφού είδες την εκπομπή.

    Ναι, γενικότερα θα συμφωνούσα μαζί σου. Αλλά δεν μπορείς να πεις, έχει τόσα χρόνια αναδείξει πάμπολλα θέματα με σκληρά εργαζόμενους ανθρώπους του καθημερινού μόχθου.

    Το μόντελινγκ, όμως, δεν βασίζεται πάντα σε εύκολες του κρεβατιού, φίλε μου, ούτε είναι ποτισμένο στα ναρκωτικά. Εργάζονται σε αυτό κοπέλες και αγόρια, τα οποία έχουν τα ίδια ακριβώς δικαιώματα με όλους εμάς. Είναι άνθρωποι που οφείλουμε να προστατέψουμε από την εγκληματικότητα -και σε τούτο δεν χωρούν διακρίσεις υπέρ άλλων εργαζόμενων ίσως πιο... αξιοπρεπώς.

    Τα φιλιά μου και τα σέβη μου φίλε Σωκράτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @-Πανος Γιαννακαινας-φιλε μου Πανο θα σε ευχαριστησω για το σχολιο σου,και θα συμφωνησω προσθετοντας,οτι σαφως ο Μακης ειναι σε πολλα προβληματα διπλα στον πολιτη(τον σεβομαι,και τον παρακολουθω)και βεβαια το μοντελινγκ ειναι ενα επαγγελμα,τιμιο,και επικινδυνο,ομως με την πολυ σοβαρη,τρεχουσα κατασταση,οικονομικη,και πολιτικη,θεωρησα οτι 2 εκπομπες,για το παραπανω θεμα ηταν'over-several' Σ'ευχαριστω για τον χρονο σου και για της πολυτιμες συμβουλες σου απο καρδιας,αγαπητε μου Πανο,και καλη εβδομαδα και σε'σενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Kavala

Kavala