c h r o n o g r a f o s

Ενα blog που δεν θα γινει ποτε πολιτικο βημα κανενος!Σας ευχαριστω που επισκευθηκατε την σελιδα μου.Τα σχολια και τα κειμενα μου ειναι απο μια πραγματικοτητα οπως την βλεπουν τα ματια μου!Εξαλου η ομορφια αναγνωριζεται απο αυτους που την βλεπουν!



Τετάρτη 22 Απριλίου 2009

Η συνεχεια των υψηλων μικρων

Μετά το αρνί και τα κατσίκια ήρθαν οι φακές,και τα ρεβυθια.Μονο που για τους περισσότερους το κρέας,ήταν λίγο,και τα όσπρια πολλά,αλλά όλοι πέρασαν το ίδιο,με γέλια και χαρά!Όλα πάλι θα αλλάξουν Μετα του Θωμά!Θα αρχίσουν πάλι,να νοιάζονται τα παλικαράκια της βουλής για το καλό μας,και η Ζωή μας θα συνεχίσει,και θα συνεχίζεται για έτη πολλά!Ευτυχώς νομιζω θα σταθώ τυχερός και δεν θα ζήσω να το δω,40 χρόνια μετά,που πάλι θα μας κυβερνάν,τα ίδια ονόματα ξανά,σε μια βουλή,που εγγόνια,και υψηλά μικρά,θα τσιρίζουν δυνατά,όπως τους’μαθαν οι συγγενείς και οι γονείς,για ένα μέλλον και..καλα σωστο,και όλα για τον λαό,και τα ίδια λόγια Άντερσεν!Φαντάζομαι πως θα’ναι σαν να μην πέρασε χρονιά,ούτε καν μέρα,και τα ίδια ονόματα θα διοικούν ξανά από την πρώτη την σειρά!Αναρωτιέμαι θα τελειώσει αυτή η πολιτική,μετεμψύχωση,που παράγει βλακεία?

2 σχόλια:

  1. ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ !!! ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΣ !!! ΑΛΛΑ ΟΣΟ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ "ΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ" (ΔΗΛ. ΕΜΕΙΣ ΟΛΟΙ) ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ...ΤΟΣΟ ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @foyntas spiros-Η σημερινη ΚΡΙΣΗ φιλε Σπυρο,που την προκαλεσαν ολοι αυτοι,εχω την ελπιδα οτι ισως μας εχει κανει ποιο σκεπτομενους,και ισως καταφερουμε να κλεισουμε την πληγη,που ακουει στο ονομα 'κακη πολιτικη συμφεροντων'

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Kavala

Kavala