c h r o n o g r a f o s

Ενα blog που δεν θα γινει ποτε πολιτικο βημα κανενος!Σας ευχαριστω που επισκευθηκατε την σελιδα μου.Τα σχολια και τα κειμενα μου ειναι απο μια πραγματικοτητα οπως την βλεπουν τα ματια μου!Εξαλου η ομορφια αναγνωριζεται απο αυτους που την βλεπουν!



Σάββατο 25 Απριλίου 2009

Ελλαδα εχεις ταλεντο


Στην Ελλάδα οι πολιτικοι την έχουν δει,και εχουν μάλλον πέσει στα ναρκωτικά,η με τα μούτρα στα λεφτα.Το ποιο πιθανόν όμως να είναι και στα δυο.Πως αλλιώς να εξηγήσω την κατρακύλα που' χει φτάσει η Ελλάς?Εγώ μόνο θα τους πω όχι στα ναρκωτικά γιατί δεν φτάνουν για όλους,και ας κάνουν κρατει στα λεφτά,γιατί ποτέ δεν είναι αργά,να μπουν πίσω από κάγκελα,ψηλά,και 'κει θα συναντήσουν όλα τα καλά παιδιά!Και ας είναι σίγουροι,ότι και να μην σκύψουν να πιάσουν το σαπούνι,οι βαρυποινίτες θα βρουν τρόπο,να τους χώσουν το μπαστούνι!

2 σχόλια:

  1. @foyntas-φιλε μου σπυρο σ'ευχαριστω για το παρον σου και το σχολιο σου!Να εισαι καλα,σημερα καποιος χακερ με διεγραψε απο το facebook,και εχασα ολες της πληροφοριες απο το networked και ειμαι......Τα φιλια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Kavala

Kavala