c h r o n o g r a f o s

Ενα blog που δεν θα γινει ποτε πολιτικο βημα κανενος!Σας ευχαριστω που επισκευθηκατε την σελιδα μου.Τα σχολια και τα κειμενα μου ειναι απο μια πραγματικοτητα οπως την βλεπουν τα ματια μου!Εξαλου η ομορφια αναγνωριζεται απο αυτους που την βλεπουν!



Πέμπτη 16 Απριλίου 2009

Συγχωρηστε τον ΘΕΟ



Βαπτίζονται τα αμνοερίφια ελληνικά,βαπτίζονται οι πολιτικοί,και οι ρασοφοροι Άνθρωποι!Γιορτάζουν την Μ.Εβδομάδα όπως κάθε χρόνο και παρασύρουν και εμάς με ευχές για καλή Ανάσταση!Αφού όταν θα πεθάνουμε και πεθάνουν και όλοι αυτοί που μας ξέρουν θα είναι σαν να μην ζήσαμε ποτέ!ΣΥΓΧΩΡΉΣΤΕ ΤΟΝ ΘΕΟ!Γιατί δεν είναι ένας από εμάς!Βλέπω,ζω και θα ήθελα να μοιραστώ,Οτι ο Χριστός πόνεσε και έσυρε έναν Σταυρό για μερικά 24άωρα!Οι χιλιάδες ανα τον κόσμο γονείς που έχουν χάσει τα παιδιά τους,τους ανθρώπους τους νωρίς,και που ο πόνος τους είναι βαρύς και σχηματίζεται στα κουρασμένα μάτια και κορμιά τους,που κουβαλούν και αυτοί Σταυρό για το υπόλοιπο Ζωής τους,δεν τους γιορτάζουμε ποτέ!Σε όλους αυτούς,που μια στιγμή ήταν αρκετή να τους μαυρίσει τη Ψυχη,και που ο πόνος τους δεν μπορεί να συγκριθεί με λίγα 24άωρα,θα ήθελα να τους αφιερώσω την Βδομάδα των Παθών και να τους ευχηθώ να μετριαστεί η λύπη τους!Και σε όσους από αυτούς πιστεύουν σε ΘΕΟ,ας τον ΣΥΓΧΩΡΉΣΟΥΝ,ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΣΤΕΡΗΣΕ ΤΗΝ ΧΑΡΑ να τους θάψουν τα δικά τους τα παιδιά ,ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ'ΜΑΣ!!!(αφιερωμένο σε όλους τους πονεμένους γονείς που έχασαν παιδί από σεισμό,αρρώστια,σφαίρα,ατύχημα,ναρκωτικά)

7 σχόλια:

  1. @apneagr: Σ'ευχαριστω φιλε μου για της ευχες σου,ευχομαι και εγω με την σειρα μου,να εχεις καλες γιορτες(και συγχωρησε με που κατα λαθος εσβησα το σχολιο σου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νομίζω ότι είναι ο μεγαλύτερος πόνος αυτός...Ο γονιός να χάσει παιδί...
    Ας ευχηθούμε επίσης όσοι φύγουν για διακοπές,να επιστρέψουν όλοι στα σπίτια τους...Γιατί κάθε Πάσχα,Χριστούγεννα ή σε τριήμερα,σαν να γίνεται πόλεμος στην άσφαλτο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @musicgarden-Ειναι μεγαλος και μονιμος ο Σταυρος που κουβαλουν αυτοι οι ανθρωποι. Aς ευχηθουμε ασφαλη ταξιδια και οχι αλλο αιμα χωρις αιτια!Τα φιλια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα!
    Χρόνια καλά.
    Με το μήνυμα μου αυτό σας προσφέρω την αγάπη μου και εύχομαι ποτέ να μην σας εγκαταλείψει η Ελπίδα και η Δύναμη.
    Η ελπίδα σας να σχεδιάζει πάντα και η δύναμη σας να δημιουργεί.
    Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @kouasimodeiapoli,ευχαριστω για της ευχες σου,χρονια καλα με υγεια σε σενα και την οικογενεια σου φιλε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολύ καλησπέρα,είσαι ωραίος πολύ καλα τα λές,είναι τρομερό να χάνουν οι γονείς τα παιδιά τους ενώ πρέπει να συμβαίνει το αντίθετο,αν και το αντίθετο είναι σχετικό όταν ο ίδιος το ζεις και είσαι μέσα σ'αυτή τη δύνη του πόνου,ο πόνος είναι πόνος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @evantik-Kαλησπερα και απο μενα Ευα,χαιρομαι που περασες,συμφωνουμε,γιατι οπως εγραψα παραπανω,η χαρα των γονιων ειναι να τους θαβουν τα παιδια τους,και οταν γινετε το αντιθετο μιλαμε για γονεις ηρωες!Την καλησπερα μου και να εχεις ενα ομορφο σαβ/κο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Kavala

Kavala